BRNO

And I am not talking about outlets or discounts. What I had in mind was PlnaPenezenka.
This post is in both English and Czech, however the website is targeted to Czech or Slovak customers, because the page is fully in Czech language and percentage rewards are paid only in Czech crowns unfortunatelly.

Answear, which is a Czech based online shop which came I had came across couple times before already, however finally I have decided to give it a try. I am very satisfied with the delivery time and with my shoppings. Bellow you can see my outfit with my new Medicine everyday therapy sweater.
Moreover, I have shopped it through PlnaPenezenka.cz where they offer wide choice of online shops ranging from Czech, Slovak ones to international. From every purchase you can get certain percentage back and I can assure you that I have notice my rewarded percentage back from my shopping couple of hours after my purchase. As I mentioned earlier, the website is capable only within Czech and Slovakia locations.


A tím nemyslím abyste nakupovali v outletech či ve slevách. Mluvím tady o Plnépeněžence. Pokud jste o tom ještě neslyšeli, tak čtěte dál.

Nedávno jsem se rozhodla, že vyzkouším Answear, jelikož se mi tento online shop dostal už několikrát před oči na instagramu a v ostatních článcích blogerek. Jsem spokojená jak se svým nákupem, tak i s rychlým dodáním. Níže se můžete podívat na můj outfit s novým svetrem Medicine everyday therapy.

Nejlepší je, že jsem to ještě nakoupila skrz PlnáPeněženka.cz.  Je to webová stránka, kde můžete ještě za svoje nákupy ušetřit. Stačí se zaregistrovat a brouzdat po jejich stránce, kde nabízejí obrovský výběr online shopů, jak českých tak i slovenských či zahraničních. Najdete tam třeba nejen Answear jak jsem zmiňovala, ale i Mall, Sheinside, Dame Jidlo nebo i Asos. Z každého nákupu, dostanete na svůj účet nějaké to procento zpět, a pak si to můžete vyplatit na svůj bankovní účet!
Doporučuji se podívat na jejich web na širokou nabídku shopů co nabízejí a taky se podívat na podrobnější informace jak fungují.

Svoji registrovanou odměnu jsem objevila po pár hodinách. A co víc, dostanete i vstupní bonus po vytvoření účtu.




What are your thoughts on my outfit? Wearing Michael Kors cross body bag, Medicine everyday therapy sweater and H&M leggins.

A co říkáte na můj outfit? Na sobě mám Michael Kors tašku, svetr od Medicine everyday therapy a H&M legíny.










Find me as well on facebook /twitter /instagram /bloglovin' /tumblr /shop my closet /photography /ask me